سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوستر ریلی

استفاده از لوستر ریلی یکی از مدرن ترین روش ها برای تامین نور در ساختمان هایی با معماری یا شرایط ویژه می باشد. در این سیستم منابع نور بر روی یک ریل در یک مسیر به هم پیوسته قرار می گیرند، به این ترتیب این چراغ ها در یک ردیف در کنار یکدیگر خواهند بود.

 

عملکرد و شرایط استفاده از سیستم روشنایی ریلی

لوستر ریلی قابل استفاده در فروشگاه ها، گالری ها، موزه ها و... می باشد. این سیستم برای شرایطی مناسب است که تابش نور موضعی بر روی المان خاصی مد نظر باشد. از آنجا که می توان چراغ ها در این سیستم را در جهات مختلف چرخش داد، می توان برای هر مکان خاص، نورپردازی ویژه ای در نظر گرفت. بنابراین در فضایی مانند نمایشگاه یا گالری، می توان هر محصول یا تابلو را به طور مجزا و با تمرکز نور بر یک بخش، مشخصا نمایش داد تا توجه بیشتری به آن جلب شود. نکته مهم و جالب توجه اینکه می توان هر چراغ را در ریل خود به چپ و راست حرکت داد و یا با چرخش 360 درجه ای چراغ در جای خود، به نور و روشنایی دلخواه دست یافت.

برای لوستر ریلی استفاده از مدل های نوری مختلفی امکان پذیر می باشد، از جمله لامپ LED، SMD و یا SOB. در هنگام نصب چراغ ها، توجه به شدت نور و میزان روشنایی آن، مهم ترین نکات برای انتخاب هستند. فاصله چراغ از دیوار، و دایره روشنایی ایجاد شده توسط آن، از نکات حائز اهمیت هستند. در این صورت زاویه تابش نور، در کنار شدت نور ایجاد شده توسط آن و وجود یا عدم وجود رفلکتور در لامپ، بسیار مهم خواهند بود.

 

سایر محصولات فروشگاه لوستر نوربازار:

چراغ بالا تابلو 

چراغ ریلی

چراغ دیواری

لامپ ادیسونی